Behöver du hjälp? Vi är här för att hjälpa!

Vanliga frågor

Välj en kategori nedan för att se svar på våra vanliga frågor.

Ringa ett konferenssamtal
Inloggningsnummer och ändringar
Tekniska frågor
  • Hur ringer jag ett konferenssamtal?

    Att använda vår service är extremt lätt. Om du inte redan har en PIN-kod, klicka här för att få en.

    Dela din PIN-kod (deltagarens PIN-kod om du har en) med dina samtalsdeltagare och ge dem det relevanta inloggningsnumret (du kan se den fullständiga listan mednummer som finns på vår sida). Glöm inte att låta alla veta det datum och den tid du förväntar dig att ringa in.

    Vid tidpunkten och datumet ska alla ringa in i samtalet och ange PIN-koden när du blir ombedd (om du har en PIN-kod för ordföranden, kom ihåg att använda den för att starta samtalet). När du är ansluten kommer du alla att vara placerade i samma konferenssamtal.

  • Finns det en tidsgräns för mitt samtal?

    Nej, det finns ingen gräns för varaktigheten av ett konferenssamtal. Vi kommer dock automatiskt att koppla bort en konferens som varar över 8 timmar i fall vissa deltagare glömde att sätta ner telefonen!

  • Är det maximalt antal deltagare som är tillåtna på ett samtal?

    Det finns ingen gräns för antalet deltagare som kan delta i ditt konferenssamtal. Vi kräver dock 24 timmars meddelande för samtal med över 100 deltagare. För att boka ditt samtal, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam.

  • Behöver jag boka mitt samtal i förväg?

    Vi ber dig bara att boka din konferens med oss om du förväntar dig mer än 100 deltagare.

  • Vad är Min Powwownow, var får jag mina inloggningsuppgifter och hur kan jag återställa mitt lösenord?

    Min Powwownow är ditt personliga kontoområde där du kan komma åt inspelningar, ändra dina samtalsinställningar, hantera användare och mycket mer. Klicka härför att logga in.

    Ditt användarnamn till My Powwownow är den e-postadress du använde för att registrera dig med.

    Ditt lösenord skulle ha skickats till dig i ditt ursprungliga registreringsmeddelande.

    Om du inte längre har tillgång till det här e-postmeddelandet eller vill återställa ditt lösenord, vänligen Klicka här och följ instruktionerna på skärmen.

Kontakta Kundtjänst

Förhoppningsvis har vi kunnat svara på din fråga på den här sidan, men om inte så
finns vår vänliga kundservice tillgänglig vardagar mellan 9 och 19.
Vi är stängd på helger och brittiska helgdagar.
Ring oss på +44 (0) 203 398 0398
Eller skicka oss ett mail via alternativet "Kontakta CS"